Ülkemizde internet reklam ajanslarnı sanırım bir elin parmağından en çok 2 fazladır. Bride yaptıkları işin kalitesine baktığımızda bu sayı daha da düşüyor.

Ben bir yayıncı olarak yani biraz daha özele iner isek bir blog sahibi olarak ; reklam ajanslarının yayıncılara bakış açısnı her zaman merak etmişimdir .

Ekonomik açıdan tamamen sömürge kurduklarını düşünmek pekde yanlış olmayabilir . Bundan dolayı ben her zaman bloğuma reklamları kendim almışımdır direk firmalar ile bağlantı kurmaya çalışmışımdır . Peki tabi ; ajanslara bağlı olan firmara ulaşmak zorda olsa kalitleli işler yaptığınızda adsense + kendi alacağınız reklamlar ile güzel bir gelir oluşturabilirsiniz.

Ben artık işi biraz daha ilerletip yeni reklam kampanyaları oluşturmaya çalışıyorum yani firmalara cazip gelebilecek reklam kampanyaları vsvs . Bu şekilde güzel bir pazarlama ve e-reklam olayına kişisel bir giriş yapıyorum.

Burdan internet reklam ajanslarına selam olsun . Güncel Haberler

Comments (2)

On 17 Şubat 2010 22:58 , web site yapımı dedi ki...

Ah bir de bu ajanslar yayıncıların da haklarına ihlal etmese!

 
On 17 Şubat 2010 23:32 , hakan dedi ki...

yani haklısın

 
rss:xml | mantalite | amaç | arşiv | google Tüm hakları saklıdır. Kaynak gösterilmeksizin kopyalanamaz, alıntı yapılamaz.

İletişim : my10cere@gmail.com

moda elbise modelleri
 
,