Msn çevrimdışı sorunu


Msn'de sorunlar bitmek bilmiyor işte bugün itibari ile yeni bir sorun ortaya çıktı.

23 Mart 2010 Salı ; sabah erkenden msn'i açtım ve online kimse yok şaşırdım bir gariplikvar derken arkadaşıma sordum onda da öle imiş yani kimse birbirini görmüyor herkes çevrimdışı.


Msn çevrimdışı sorunu hakkında bilgisi olan arkadaşlar var ise buraya yorumlarını yazabilir.


Kendimi eklemiştim kendim bile çevrimdışı görünüyorum o derece :) Msn sorunu acaip bir sorun yani .

Cevap Geldi

http://be-o.blogspot.com/2010/03/msn-cevrimds-sorunu-ile-ilgili-cevap.html
Güncel Haberler

Comments (3)

On 23 Mart 2010 10:39 , Adsız dedi ki...

AYNI DERT ..BEKLEMEYE DEVAM

 
On 23 Mart 2010 10:56 , Adsız dedi ki...

Malesef pcyi parçalamak üzereydim meğerse genel sorunmuş :D İnşaallah düzelir bekliyelim bakalım ...

 
On 23 Mart 2010 11:15 , Adsız dedi ki...

tamda pc proqram atılıcaktı way anasını msn qelmioda xD

 
rss:xml | mantalite | amaç | arşiv | google Tüm hakları saklıdır. Kaynak gösterilmeksizin kopyalanamaz, alıntı yapılamaz.

İletişim : my10cere@gmail.com

moda elbise modelleri
 
,