23 Mart Salı / 2010

Bugün Msn'i açtım ve kisme yoktu anladım ki bir sorun var herkesde aynı sorun varmış ve herkes çevrimdışı görünüyor.

Bazen sadece bir kaç kişi online görünüyor.Msn'e ne oldu bilen var mı ?


Msn'de kimsecikler yok :( herkes çevrim dışı.


Bu Msn'deki genel sorun hakkında bilgisi olan arkadaşlar var mı ?

Msn çevrimdışı sorunu


Cevap Geldi

Olan oldu MSN çöktü

Bilgisayar başına geçip MSN’lerini açan kullanıcıları bir sürpriz karşıladı


İnternet kullanıcıları arasında yaygın olarak kullanılan Windows Live Messenger programını açan kullanıcılar listelerinde kimseyi göremeyince şaşırdı. Listeler ya eksik ya da kimse görünmüyor. Çoğu zaman çevrimiçi görünen kişiler aslında çevrimdışı, çevrimdışı olanlar ise çevrimiçi durumda. Çevrimdışı görünme sorununun yurtdısında da yaşantığı belirtiliyor. Konuyla ilgili Microsoft cephesinden henüz bir açıklama yapılmadı.

Geçici çözüm:
Listenizdeki kişiler çevrimiçi olarak görünmese de attığınız mesajlar karşı tarafa ulaşıyor.


Güncel Haberler

Comments (12)

On 23 Mart 2010 10:22 , Adsız dedi ki...

kardeş bende açtım herkes çevrimdışı gözüküyor normalde 20 kişi açık gözükür Ne yapıcaz..

 
On 23 Mart 2010 10:27 , hakan dedi ki...

Bende bilmiyorum ama genel bir sorun varmış herkes de böyle durum bekliyoruz ...

 
On 23 Mart 2010 10:30 , Adsız dedi ki...

Bir açıklama yapan olursa çok seviniriz.

 
On 23 Mart 2010 10:34 , Adsız dedi ki...

hatta msnde çeviriçim yada uygun kliği bile yok

 
On 23 Mart 2010 10:34 , Adsız dedi ki...

genel bir sorunmu var acaba

 
On 23 Mart 2010 10:44 , ilyada dedi ki...

evet bi sorun var ama anlayamadım herkes çevrimdışı görünüyor.

 
On 23 Mart 2010 10:54 , Adsız dedi ki...

ewt aynı sorun bende de var ama ç.dışı ileti alıp gönderebiliyorsunuz

 
On 23 Mart 2010 11:01 , Adsız dedi ki...

msn hırı yemiş

 
On 23 Mart 2010 11:35 , Adsız dedi ki...

ya bu ne yaa.. kendiliğinden geçermi acaba bu sorun. programı kaldırıp yeniden kurmak çözüm olurmu acaba..yardım edin..

 
On 23 Mart 2010 12:02 , Adsız dedi ki...

belli ki serverlarla ilgili bir sorun var. beklemek gerekiyor. kaldırıp tekrar kursanda olduğun yerde 3 takla atsanda bişey değişmeyecek...

 
On 23 Mart 2010 12:14 , Adsız dedi ki...

yok hiçbir çözümü yok sadece bekleyecez ben sürüm yükselmeyi ve kaldırıp yeniden kurmayı demedim yapılabilecek sadece bunlar var bunlarıda yaptım
dedim ya bekleyecez yapacak başka bişe yok muhtemelen sürüm falan değişecek

 
On 23 Mart 2010 12:30 , Adsız dedi ki...

sanırım sorun çözüldü. hepsi mi bilmiyorum ama şu an 4 kişi online görünmeye başladı bende.

 
rss:xml | mantalite | amaç | arşiv | google Tüm hakları saklıdır. Kaynak gösterilmeksizin kopyalanamaz, alıntı yapılamaz.

İletişim : my10cere@gmail.com

moda elbise modelleri
 
,