Ben 2 yıl önce lbog yazmaya bir Google servisi olan blogger ile başladım ilk bloğum my10cere.com'du ; ilk bloğum diye söylemiyorum oldukça başarı sağlamıştım ve adsense üzerinden çok güzel gelir elde etmiştim ozaman tabi adsense gelirleri bu kadar düşmemişti.Daha sonrada my10cere.com kapandı şimdi başka bloglarımda yine blogger kullanmaktayım.




Neyse uzun lafı kısaltalım biraz ; aradan 2 sene geçti ben hala blogger kullanıyorum ve şimdi sıkıntı çekiyorum yada şunu söyleyelim daha özellikli bir alt yapıya geçme gerekliliği ziyaretci sayısının artması ile kendiliğinden doğuyor .



Şimdi sorun şu ; Blogger'dan Wordpress'e geçerken ne gibi sorunlar ile karşılaşabilirim ?


Bu konu üzerinde en çok üzerine kafa yorduğum durum linklerin silinmesi yani silinmesi değilde Wordpress'e geçerken linkler değişiyor ve Google sonuçlarında artık çıkmaz oluyor bunun süresi nedir bilmiyorum .


Yada ben bu konuyu yanlış biliyorum bir yerde teknik bir hata yaptım o yüzden bu sorun oluştu şimdi bu işi bilen arkadaşlardan , yorumları ile bu konuya katkıda bulunmalarını istiyorum .


Blogger'dan Wordpress'e geçmek ! Geç Geçebilirsen ;
Güncel Haberler

Comments (0)

rss:xml | mantalite | amaç | arşiv | google Tüm hakları saklıdır. Kaynak gösterilmeksizin kopyalanamaz, alıntı yapılamaz.

İletişim : my10cere@gmail.com

moda elbise modelleri
 
,