Bazen düşünüyorum işte blog olayını yazıyoruz ediyoruz dünyada yazıyolar filan bakıosun şöle bir karşılaştırma yapıosun bizde herşeyde olduğu gibi henüz blogculara bloglara bakış açısı gelişmedi yani değerlerinin farkında değiller yurt dışında bir blog sahibi çok güzel büyük firmalardan reklamlar alıyor ama ülkemizde henüz az sayıda bu ve reklam gelirleri düşük...

Bende web sayfama firmalardan reklamlar alıyorum gerçekten düşük ücretler ile yani bakıosn verdiğim emeğe kaliteli işler yapmaya çalışıosun ama neyse zamanla her şey düzelir diye umuyoruz tabi ben şimdi blogların ekonomik yönünü tartışıyorum yoksa keyif ile yazılan bloglara bişey demiyorum ; ama birde blogger alt yapısında blog yazıp ; gerçekten bir sektör üzerine çok güzel bloglar var ve bunlar reklam para kazanmayı hak ediyor zaten ; bunu anlamı nedir ki ?

Doğru kitleyi toplarsın sonra bu kitleye hitap eden satıcıdan reklam talep edersin sistem hep budur .
Güncel Haberler

Comments (0)

rss:xml | mantalite | amaç | arşiv | google Tüm hakları saklıdır. Kaynak gösterilmeksizin kopyalanamaz, alıntı yapılamaz.

İletişim : my10cere@gmail.com

moda elbise modelleri
 
,