Google arama motoruna bir web sayfası sahibi gözünden bakıldığında , oldukça önemli bir değer arz eder.

Her gün milyonlarca aramanın yapıldığı Google arama motoru aynı zamanda bir teşhir alanıdır , şöle ki ; düşünelim .



- İnsanlar neyi ararlar ?
- İhtiyaçları olan şeyleri
- Peki bunu o anda arayabildikleri ve kaşılarına anlık sonuç çıkarabilen bir sistem varmı ?
- Evet var , Google arama moturu
- Peki bir satıcı , firma sahibi yada kendini diğer insanlara sunmak isteyen birisi ilgili olduğu konuda Google arama sonuçlarında üst sıralara çıkar ise ne olur ?
- Tabi ki ; o konu ile ilgili olan insanların önüne kendini çıkarmış olur .
- Hmm , Google bu derece önemli demekki .

Ufak bir konuşma repliği yarattım :) keyif katmak için . Benim için neden önemli ? Google sıralama gücü ; çünkü ben blog yazarıyım ve benim yazdığım konularda üst sıralara çıkmam daha fazla ziyaretci demek buda benim için bir pazarlama alanı yaratıyor böylece reklam sistemlerinden para kazanabiliyorum .
Güncel Haberler

Comments (0)

rss:xml | mantalite | amaç | arşiv | google Tüm hakları saklıdır. Kaynak gösterilmeksizin kopyalanamaz, alıntı yapılamaz.

İletişim : my10cere@gmail.com

moda elbise modelleri
 
,