Microsoft'un sahibi ve dünyanın sayılı zenginlerinden biri olan Bill Gates'in ne işi var sivrisinekler ile diyebilirsiniz ama her yıl 2 milyondan fazla insanın ( Afrika ) Sıtma taşıyan sivrisinekler yüzünden öldüğünü düşünüp sonrada bunu bir anlamda kendini ve o salondakileri protesto edercesine ; salonda bir kavanoz sineği salı verirsen Bill Gates'ın sivri sinekler ile işi var diyebiliriz.



Evet uzun bir cümle ile girdim konuya ama konu güzel bir konu ; Bill Gates'bu davranışını gazetelerde okudum oldukca şaşırdım hatta sinekleri salonda salı verdikden sonra insanların telaş ettiklerini ebay' sahibinin salonu terk ettiğinide okudum .


Bill Gates Konuşmasında şu cümleyide dile getirmiş ; " Kellik ilaçlarına, sıtma hastalığıyla mücadeleden daha fazla para harcanıyor," diyerek eleştiride bulundu ve sıtmayla mücadelenin artırılmasını istedi.

Vallahi ne diyelim ; bazı cümleler var artık ben bile söylerken utanıyorum neden mi ? çünkü birilerini birşey yapmıyor derken kendimiz ne yapıyoruz diye sorduğumda kocaman bir boşluk görüyorum ; şu yüzyılda Afrika'da sıtmadan ölen çocuklardan bahis ediyorum .


" Tamam belki Afrika'daki çocuklara yardım edecek kadar durumumuz olmayabilir peki yanı başımızdakiler için bir şey yapıyormuyuz hiç ? "
Güncel Haberler

Comments (0)

rss:xml | mantalite | amaç | arşiv | google Tüm hakları saklıdır. Kaynak gösterilmeksizin kopyalanamaz, alıntı yapılamaz.

İletişim : my10cere@gmail.com

moda elbise modelleri
 
,