Kötü bir espri gibi görülsede lcd monitölerde ortaya çıkan öle piksel sorunu hepimizin başını ağrıtmıştır malasef benim monitör'ün en sağ köşesindede küçücük bir pixelcik ölmüş.

Şimdi olmuş gibi anlatsamda ben bilgisayarı alalı 1 seneyi geçti ilk aldığımda açtım taktım çalıştırdım derken bi baktım kırmızı nokta dedim + 18 mi yok alakası ; ekranımda leke ve kalıcı imiş aman yandım şimdi ne yapcaz ?

Araştırdım o zaman bi sürü geri versem bi sürü ıvır zıvır bekleyeceksin dediler .
Yok tüketici kanununa göre 3 ölü ( 4 yaralı ) piksel konunu,sınırı var imiş bilmem ne
Pixel üstüne el ile oynamayın daha beter oluyormuş.
Hiç bir yazılım denemeyin bence monitör iyice şaşırmasın
Yokmu tamiri ölü pixelin ? bilmiyorum
Değişimini yapmak en güzeli 3 ü geçecekmiş peh ! ne bu oyuncu değişikliği kuralımı.

Öyle böyle derken ölü piksel bana ben öle pixel'e alıştım aynen devam ediyoruz hayatımıza . . .

Güncel Haberler

Comments (0)

rss:xml | mantalite | amaç | arşiv | google Tüm hakları saklıdır. Kaynak gösterilmeksizin kopyalanamaz, alıntı yapılamaz.

İletişim : my10cere@gmail.com

moda elbise modelleri
 
,