Şimdi de kendi merakım ile pekişmiş bir konuya geldik ( adımızın japonca nasıl yazıldığını öğrenmece ) ; japon alfabesinin grafiksel çekiciliği ile hepimizi hayran bırakdığını söylesek hata mı olur hayır yani ben hayır hepimizi derken kendi adıma hayır ; dövmeciler , afişlciler , sloganlar derken japonca karekterler yani heceler, harfler, kelime ve cümleler kullanılarak bir çok şeye renk katar.

Biz adımızın japoncada nasıl yazıldığını merak edelim ediyoruz ediyorum ve nasıl öğreneceğiz ?

Adım adım japonca ismimiz nasıl yazılıyormuş öğrenmeye gidiyoruz . . .

İşte bu Site Tıklayın Site açıldıkdan sonra karşınıza gelen kutuya adınızı veya neyi çevirmek istiyorsanız onu yazın ve yazdıkdan sonra japonca'sını öğrenmek için DMS! seçeneğini tıklayın ,bakın bakalım adınız nasıl yazılıyormuş ?

Güncel Haberler

Comments (4)

On 6 Şubat 2009 00:01 , like a star dedi ki...

japonca adımı görücem diye heyecanlandım ama kursağımda kaldı.. Bildiğin sayfa hata veriyo ve 2 kere denedim.. 3. de bi sonuç alır mıyım? Bu site de japon malları gibi sanırım =)

 
On 6 Şubat 2009 07:55 , hakan dedi ki...

hayır ya hata olamaz tıkladım ben şimdi girdim orada bir kutu var onun içine yazacaksın adını sonrada dms seçeneğini tıklıycaksın dur tam adresi buraya yazıyorum ;
http://www.e.kth.se/~e96_dsa/www/nihongo/eng_onamae.html

Olması lazımmmm

 
On 6 Şubat 2009 16:18 , like a star dedi ki...

Tabiki de dediğini yaptım ama şu uyarı geliyor.. Buyrunuzz:

**Bu sayfadaki bir betik meşgul ya da artık yanıt vermiyor olabilir. İsterseniz betiği şimdi durdurabilir, isterseniz sürecin tamamlanmasını görmek için bekleyebilirsiniz.

Betik: http://www.e.kth.se/~e96_dsa/www/nihongo/eng_onamae.html:39

Neyse ya mühim deil.. Saol :)

 
On 6 Şubat 2009 17:18 , hakan dedi ki...

Adını bana sölesene :)

my10cere@gmail.com buraya mail atarmsın ;9

 
rss:xml | mantalite | amaç | arşiv | google Tüm hakları saklıdır. Kaynak gösterilmeksizin kopyalanamaz, alıntı yapılamaz.

İletişim : my10cere@gmail.com

moda elbise modelleri
 
,