Şu sıralar google ile ilgili en güncel haberlerden bir tanesi başlıkda söylediğim çeviri olayı ; google'ın diğer bir çok dünya dilinde yaptığı çeviriler arasına Türkçe'mizide alması ile birlikte bizde bu işin içine girdik.

Peki ben bu google translate ' i nasıl kullanırım ?


-
Eğer bir metni Türkçe'ye çevirmeyi yada bir metni türkçe'den başka bir dile çevirmeyi istiyorsanız buraya

-
Bir web sayfasının dilini çevirmek istiyorsanız şuraya


Peki google bu işte ne kadar başarılı ?


Google türkçe translate denemeleri 1

Türkçe metin :
"Üniversite eğitimi almayı çok istiyordum reklam konusunda ama bir türlü olmadı kısmet değilmiş diyoruz ama bir gün belki beynimizde oluşan kıvılcımların kokusunu alan birileri olur. "


Google ingilizce çevirisi :University to receive training in multi-wanted ads, but not a fortune has not been kind, but maybe one day a spark of our brain is one area of scent.



Türkçe metin : ben kısa zamanda ingiltere'ye gitmek istiyorum


Google'ın İngilizce çevirisi : I want to go to England in a short time


Çevir beni google :)



Türkçe metin : eğer hepimiz barışı istersek dünyada neden savaşlar olsun ki

Google'ın İngilizce çevirisi : If we want peace in the world war that would cause



Ben ingilizce'yi o kadar iyi bilmediğim için bu metinlerin çevirisi hakkında bir yorum yapmıycağım ama %100 bir beklenti yanlış olur % 60 bazen 80 bazen de bu oran 20 ye bile düşebiliyor ; biraz ingilizce biliyorsak google translete daha çok işimize yarayabilir.



Güncel Haberler

Comments (0)

rss:xml | mantalite | amaç | arşiv | google Tüm hakları saklıdır. Kaynak gösterilmeksizin kopyalanamaz, alıntı yapılamaz.

İletişim : my10cere@gmail.com

moda elbise modelleri
 
,