Sınırsız ve özgürce ( ne kadar özgürüz bunu bilmiyorum ) lafladığımız ; laflama yazılımı msn messenger için yapılmış olan çoklu bir çoklu açma kapama programına hitaben bu geyiğe vurmuş başlığı atasım geldi korkmayın fazla abanmıycam bu konu üzerine ama :) sevesim geldi bu başlığı .

E tabi teknoloji düşmanı olmayalım şimdi bizde böle teknolojinin bize sunduğu tüm nimetlerden yararlanır iken bir konuşma yazışma sevişme yazılımı ile kafa bulmaya çalışmak yanlış olur ; bende gereğinden fazla kullanıyorum msn messenger çoksuzda olsa kullanıyorum evet çoklu nedir ne işe yarar bir çok nedeni vardır mutlaka ama ben bilmiyorum bunları .

Bu teknolojiye multi msn diyorlar ; multi laflama ; bakmayın tek kişi olduğuma 5 msn'i ayna anda açarım aklınız durur yahu :)


msn messenger ' ı çokluuuuu açmak istiyorsan bunu indir kur zıplat tırmala ! :)

msn messenger Tek başına kur delikanlı ol tek geldin tek gideceksin unutma ! :)


Güncel Haberler

Comments (1)

On 21 Mart 2009 14:03 , Adsız dedi ki...

mn açmak istiyorum olmuyor

 
rss:xml | mantalite | amaç | arşiv | google Tüm hakları saklıdır. Kaynak gösterilmeksizin kopyalanamaz, alıntı yapılamaz.

İletişim : my10cere@gmail.com

moda elbise modelleri
 
,