Ruffels tarafından gerçekleştirilen video çekme yarışması ; dikkatimi çekti bir araştırayım dedim .

Bende bir video çekip göndermeyi düşünüyorum umarım başarılı olurum :) baktım neler gerekiyor bu yarışmaya katılmak için aşağıda yarışma hakkında ki bilgileri yazdım .

Vazgeçemediğimiz Cipslerin cipsi Ruffles ( rafıls ) dan ödüllü ödüllü bol ödüllü yarışma .. ..

Yarışmanın adı : RUFFLES İLE ÇEKEN ÇEKENE!

Ruffles’tan en çekici video yarışması!

Al kamerayı eline, peki yarışmanın olmazsa olmaz'ı nelerdir.


Ruffles’ı ve
  • -Mandal,
  • -Su pompası,
  • -Futbol topu,
  • -Çamaşır ipi,
  • -Bisiklet,
  • -Blok flüt,
  • -Elbise askısı,
  • -Cetvel,
  • -Lastik top ve Etek

bu nesnelerden seçeceğin en az 2 nesneyi ekle, “en” videonu çek, yolla. Videonu herkes izlesin, oylasın.

Eğer en beğenilenler arasına girersen , Garanti CepBank ödülünü kaparsın !
İster yönetmenlik yolunda ilk adımını at, ister sevdiğin tüm filmleri arşivine kat!


Yarışma Başlangıç Tarihi: 25 Ocak 2009
Yarışma Bitiş Tarihi : 23 Mart 2009
Yarışma Sonuçlarının açıklanacağı tarih : 26 Mart 2009



Ödüller nedir merak ediyorsan tıkla

Yarışmaya katılmak için

Ben yapılan videolara biraz baktım acayip yaratıcı süper videolar var işimzi zor . .. bol şans herekse .. .

Güncel Haberler

Comments (1)

On 6 Şubat 2009 12:28 , Adsız dedi ki...

Güzel bir film çek sende gönder sende kazan . . .ruffles

 
rss:xml | mantalite | amaç | arşiv | google Tüm hakları saklıdır. Kaynak gösterilmeksizin kopyalanamaz, alıntı yapılamaz.

İletişim : my10cere@gmail.com

moda elbise modelleri
 
,