Firefox'da böyle bir eklenti olduğunu ilk olarak arkadaşım gosu'dan öğrenmiştim ve sonra benimde ihtiyacım oldu bu eklentiye bilgisayarıma indirdim ve kurdum .

Bu eklenti şöyle çalışıyor ; firefox tarayıcı penceresinin en sol alt köşesinde küçücük bir şırınga gibi bir resim ona tıklatıkdan sonra mouse'umuzun imleci bir kareye dönüşüyor bu kareyi hangi nesnenin üzerine götürürsek o resimdeki rengin kodu aynen en alt sol köşede bulunan bu eklentiye ait resimin yanında gözüküyor biz hareket ettirdikce o kodlar değişiyor. Bu arada eklentinin adı colorzilla imiş ne hoş işimmiş :) .


Ben bu eklentiden adsense reklamlarının renk kodlarını , bloğumdaki kodlar ile uyumlu hale getirmek için faydalandım; bir çok amaç için kullanılıp işinizi kolaylaştırabilecek bu eklentiyi şu adresten indirmeniz mümkün.

Güncel Haberler

Comments (0)

rss:xml | mantalite | amaç | arşiv | google Tüm hakları saklıdır. Kaynak gösterilmeksizin kopyalanamaz, alıntı yapılamaz.

İletişim : my10cere@gmail.com

moda elbise modelleri
 
,