Modavetrend.com bana ait olan bir moda sitesi fotoğrafları başka bir yerden ırıkladım gibi anlaşılmasın ;

Converse 2009 senesinden seçtiğim bazı ayakkabı modelleri sizler için buraya taşıdım ; gençlerin vazgeçemediği ayakkabılardan biri olan converse'den bu sene nasibimizi alacağız ve en güzel modeller yine ayakkabılıklarımızı süsleyecek.

Converse ayakkabıların fiyatları nedir ?_

" EN GÜZEL CONVERSE AYAKKABI MODELLERİ

WWW.MODAVETREND.COM ' DA "

Converse ayakkabıların fiyatları model ve mağaza tercihinize göre değişebilir ama ben size üç aşağı beş yukarı ve kendi aldığım fiyatlara göre şunları söyleyebilirim;

Uzun converse modellerinin fiyatları : 170 ile 190 tl arası değişebilir .

Kısa converse ayakkabıların modelleri : 80 ile 98 tl arası değişebilir ( ben en son beyaz bir converse almıştım ve fiyatı 86 tl idi !)


Bu sene hangi converse modelleri trend olacak ?

Bence yine beyaz kısa converse modelleri 1 numaraya oynar onun dışında çift taraflı converse'ler var onlarda fena değil birde bağcıksız ve parlak converse modellerinide es geçmemek lazım .

I love converse sloganını yapıştırtıkdan sonra ; giyerim converse'imi özgürlüğün tadını çıkarırım diyoruz . . . .

" EN GÜZEL CONVERSE AYAKKABI MODELLERİ

WWW.MODAVETREND.COM ' DA
"


2009 yılında converse ayakkabı modelleri ile birlikte adidas eşofmanlarda trend olma başarısını sürdereceğe benziyor ve bu anlamda şunu diyoruz ; güzel renkde bir adidas eşofman seçiyorsunuz fiyatı ; 70 - 90 arası bide altına converse seçiyoruz olay tamam cool'um , cool'sun , cool'uz . . .


Converse'in bir tutku olduğu varsayımından yola çıkarsak ; herkese bir converse süper mükemmel trendy ayakkabı lazım diyorum .Ben bu sene beyaz converse dışında birde şu gri ve birde burada olmayan açık mavi modeli denemek istiyorum .


Kış ayları soğuk oluyor nasıl converse giyeceğiz bi ya ; buz gibi donarız vallahi derken bu ayakkabının birde içine yüncükler doldurulmuş modelini görüyoruz ve 10 üzerinden 10 veriyoruz .Bence bu uzun ayakkabı sanki içi yünlü ugg botlar gibi converse'e kış aylarındada tercih edilirim ben diyor .Yani slogan belli içi yünlü converse ayakkabılar kış soğunada karşı !

Diğer Modeller

Güncel Haberler

Comments (4)

On 4 Şubat 2009 17:30 , Adsız dedi ki...

BU MODELLER YENİ SEZONDANMI YANİ 2009 İLKBAHAR YAZINAMI AİT ?

 
On 10 Şubat 2009 01:28 , SEHZADE dedi ki...

güzel converseler ...
Buraya alim resimleri izin verirsen ..
www.converse.modellerimiz.com

 
On 10 Şubat 2009 07:46 , hakan dedi ki...

al ama kaynağıda belirt lütfen

 
On 24 Nisan 2009 17:21 , Adsız dedi ki...

bedava yolasanıza ltfen ya çoook pahalı...

 
rss:xml | mantalite | amaç | arşiv | google Tüm hakları saklıdır. Kaynak gösterilmeksizin kopyalanamaz, alıntı yapılamaz.

İletişim : my10cere@gmail.com

moda elbise modelleri
 
,