Odamı uzun süredir güzel kokuları ile saran tütsülere veda mı yoksa bu ; geçen gün taksim'de işim vardı inmişken birde tütsü alayım dedim neyse seçtim bir kutu aldım ; sonra otobüse bindim bankada işim vardı onları halleder iken

- bak o tütsüler çok zararlı dedi birisi
- ne gibi abi
- ben akciğerden hasteneye yatmıştım doktorun bana ilk sorduğu soru tütsü kullanıyormusun oldu tavsiye etmem dedi
- vov diyesim geldi içimden hiç düşünmemişdim tütsünün zararı olabileceğini araştırmadım bu konuyu ama o korku bana yetti sanırım ; attım çöpe gitti tütsü kutusunu sonrada bankadan çıktım .



Belki kaliteli tütsülerin zararı yoktur araştırmak lazım (
Tütsü olayının bir kültürü tarihi anlamı felsefesi var ; kaliteli tütsü satan yerler bulmam lazım sanırım . ) tam anlamı ile ama ben şimdilik kendi kendime kullanmama kararı aldım .
Güncel Haberler

Comments (0)

rss:xml | mantalite | amaç | arşiv | google Tüm hakları saklıdır. Kaynak gösterilmeksizin kopyalanamaz, alıntı yapılamaz.

İletişim : my10cere@gmail.com

moda elbise modelleri
 
,