Brezilya ' nın sadece futbolcu yetiştirmek ile ünlü olduğunu sanardım ; victoria's secret mankenlerinden Adriana Lima ' nın performansından sonra sadece yeşil sahalarda değil podyumlardada Brezilya bayrağı kapmış dedim,demedim,diyecektim,diyesim geldi yani o güzelliği görünce insanın içinden her güzel şey gelir diye düşnüyorum .

Adriana Lima / Çekimlerden / bir video /




Ülkemizde uğrayan Adriana Lima bugün show tv de yayınlanan varmısın yokmusun
programındaydı ; yani yine yaptılar yapacaklarını ve victoria secret mankenlerinden en güzelini getirdiler ekrana yarışmaya çıkartdılar ya daha ne diyelim helal olsun size

Ben yarışmanın tamamını izlemdim ; nasıl sonuçlandığına bakmadım ama iyi olmuştur umarım .

Adriana Lima fotoğraflarından bazılarını sizler için buraya taşıyorum ; iyi seyirler .

Adriana provada
Adriana süper poz

Güncel Haberler

Comments (0)

rss:xml | mantalite | amaç | arşiv | google Tüm hakları saklıdır. Kaynak gösterilmeksizin kopyalanamaz, alıntı yapılamaz.

İletişim : my10cere@gmail.com

moda elbise modelleri
 
,