2008 - 2009 sezonunda benim daha önce hiç görmediğim garip bi durum yaşandı ve ilk yarı bitmesine rağmen 17 maç tamamlanmadı yani bir maç eksik ile takımlar turkcell süper lige ara vermiş oldu .


25 ocak - pazar

Bugün günlerden perşembe haftanın ilk maçı yarın yani 23 ocak cuma günü Ankaraspor ile Konyaspor arasında oynanacak maç ile başlayacak.
E tabi işin beni ve tüm Fenerbahçe 'lileri ilgilendiren tarafı pazar günü saat: 19:00 ' da başlayacak olan Fenerbahçe Trabzonspor maçı olacak . Bu maçı ligtv' den naklen izlemeniz mümkün olacaktır .

Fenerbahçe - Trabzonspor
Saat : 19:00
Stad : Şükrü Saraçoğlu
Tarih : 25 ocak Pazar

Fenerbahçe lige verilen arayı takviyeler ve sözleşmesi sezon sonu bitecek olan futbolcuları ile sözleşme yenilemekle uğraşarak geçirdi diyebiliriz.Bugün okuduğum kadarı ile anlaşılamayan oyuncu yok edu ve lugano hakkında spekülasyonlar var ama bence onlarda seneye Fenerbahçe'de kalırlar .

Yeni alınan gençlerinde şans bulmasını ve kendilerini göstermelerini umutla bekliyoruz ; umarız teknik dedemiz Aragonnes takımın sistemini en iyi şekilde oturtmayı başarır ve Fenerbahçe'mizde hem ligde hem kupada başarıdan başarıya koşar .

Fenerbahçe Trabzonspor maçı için bir kaç tahminde bulunursak ben beraberlikle sonuçlanacağını yada Fenerbahçe'nin maçı en az 3 farkla alacağına inanıyorum .

İddaa severler için tahmin de bulunur isek : 1 , 0 ve üst diyorum .


Güncel Haberler

Comments (0)

rss:xml | mantalite | amaç | arşiv | google Tüm hakları saklıdır. Kaynak gösterilmeksizin kopyalanamaz, alıntı yapılamaz.

İletişim : my10cere@gmail.com

moda elbise modelleri
 
,