Hiçbir serisini oynamamış olmama rağmen videolarını izleyince :) acaip oynayasımın geldiği oyun skate .

Videolardaki görüntülere bakınca gerçeketen teknolojinin boyutlarının kalite ve gerçeğe yakınlık anlamında büyük yollar kat ettiğini anlamak mümkün.Playstaion 3 ve Xbox 360 için sürümleri olan skate 2 bence görülmeye ve oynamaya değer bir oyun .

Pc Versiyonu varmu onu bilmiyorum ama videolardan izlediğim kadarı ile sadece playstation ve xbox larda bu oyunu oynamanın mümkün olduğunu görüyorum , en azından şimdilik .



Oyunda zamana karşı yarıştığınız bölümler var mesela sokaklarda pateninizle özgürce ve delice :) diyelim hoplayıp zıplayıp birbirinden güzel hareketler yapıp finish'e doğru ilerliyorsunuz .

Oyunun grafikleri için bi kaç şey sölemek gerekir ise tek kelime ile mükemmel zaten ben bilgisayarda oyun oynamaya alışık olduğum için bu görüntüleri görünce mükemmel demem normaldir sanırım .


Aslında şunuda eklemem lazım bu yazıma ; benim skate 2 oyununu araştırmamda ki olay level in sitesinde okuduğum haberdi ; selda bağcan 'ın parçalarından birinin skate 2 oyununda kullanıldığını söylüyorlardı sanırm o video level in sitesi içinde mevcut ama ben ulaşamadım ulaşsam burayada koyacaktım , neyse o video'yu bulursanız banada haber vermeyi unutmayın .
Güncel Haberler

Comments (0)

rss:xml | mantalite | amaç | arşiv | google Tüm hakları saklıdır. Kaynak gösterilmeksizin kopyalanamaz, alıntı yapılamaz.

İletişim : my10cere@gmail.com

moda elbise modelleri
 
,