Benimde uzun zaman düşündüğüm bir konuydu (Facebook uygalamaları nasıl yapılır ?) bu . Bende uygulamak yapmak için teşebbüs ediyordum am aher defasında :) beceriksizlikden başarısızlıkla dönüyorudum.

Facebook uygulamalarında google adsense hesaplarının çalıştırılabildiğini yani adsense reklamlarının facebook uygulamalarında yayınyalanabildiğini duyunca hemen işe koyuldum ve bir kaç facebook uygulaması yapmayı başardım.


Şimdi facebook uygulaması nasıl yapılır ?

Facebook uygulamaları nedir ?
Facebook uygulama yardım paketi derken bazı soruları y
anıtlamış olacağım

Adım 1 : Önce facebook hesabımıza giriş yapıyoruz .


Adım 2 : Profil'imizin olduğu yere geliyoruz .


Adım 3 : Uygulama başlatma menüsü'ne giriş yapıyoruz


Adım 4 : Start now seçeneğini tıklıyoruz


Adım 5 : Sonra karşımıza gelen sayfada aşağıdaki resimde ok işareti ile gösterdiğim linki tıklıyoruz.
Adım 6 : Yeni facebook uygulama'mamıza adım adım yaklaşıyoruz ; şimdi aşağıda yine resimde siyah ok ile gösterdiğim " set up new application " yazan yeri tıklıyoruz .


Adım 7 : Burada karşımıza iki seçenek çıkacak katılıyorum ve katılmıyorum e tabi hangisi seçeceğiz biz facebook uygulama sı yapmak istiyorsak katılıyorum diyeceğiz.

Adım 8 : Adım 8 den sonrası için çok şey söyliycem ama kendim bir kaç kez yaptım ama bir daha deniyorum ama uygulamalar eskisi gibi çıkmıyor karşıma .

Büyük ihtimal şimdi karşınıza bir kaç seçenek çıkacak yada doldurmanız gereken bir forum bundan sonraki yönergeleri izleyerek facebook'un verdiği direktifleri izleyerek uygulamanızı tamamlayabilirsiniz
. Güncel Haberler

Comments (1)

On 2 Haziran 2009 13:43 , Adsız dedi ki...

ya dostum hepsini yaptımda Facebook uygulaması profilimde link olarak cıkıyo resım olarak deil neden ?

 
rss:xml | mantalite | amaç | arşiv | google Tüm hakları saklıdır. Kaynak gösterilmeksizin kopyalanamaz, alıntı yapılamaz.

İletişim : my10cere@gmail.com

moda elbise modelleri
 
,