House , electro ve adını bilmediğim ama severek dinlediğim bu çizgideki bir çok müzik tarzını bünyesinde barındıran fg radyo'ya teşekürlerimi sunarak başlıyorum yazıma ve şunuda ekliyorum bence Türkiye'de house müzik tarzında en doyurucu yayın akışına sahip tek radyo fg' dir ve kesinlikle tavsiye ederim.


Fg Radyo canlı yayın

Benim yabancı pop müzikden biraz daha dijital seslere geçişim şu anda ingiltere'de yaşayan arkadaşım remzi'nin sasha'ya dinlerken aldığı keyif-i gördükden sonra olmuştu.Bende merak sarıp bir de ben dinlesem şu tarz müzik ne olur dedim ve chemical brothers , sasha derken işin başlangıcı olan tiesto ve diğerleri ile devam etti.

Hissedemediğin müziği dinleme derim zaman zaman kendime ve ELECTRONICA tarzı dinlemeye başladığımda da bu işin felsefe'sini anlamaya çalıştım yada temelini öğrenmeyi bilmeyi sonra dinlemeyi çünkü bu müziğin içindeki sesler aklınızı ikiye bölüp altı ile çarpacak kadar etkili , tabi dinlerseniz !


93.7 frekansından dinleyebileceğiniz fg radyo'da çalan bazı dj'leride sizler ile paylaşayım.


Burhan kılıçak
U.f.u.k.
İlker aksungar
Cem salman
Altan
Orkun Özdemir


ve şunlar . . .

Bozdemir Rubsilent Batu Ahmet Sendil aka Met Bedük Trentemoller

- fg radyo'da parçaları çalan dj'lerden bazılarınıda saydım burda aynı zamanda canlı yayınla bağlantılar gerçekleştirip yurt dışındanda canlı performanslar dinleyebiliyoruz.

Tiesto ft christian burns-in the dark tiesto'nun en son sound larından bir tanesi.










Magnetosphere: Audio by Trentemoller ; o seslerin ruhundan çok iyi anlar iyi dinleyin !





Güncel Haberler

Comments (0)

rss:xml | mantalite | amaç | arşiv | google Tüm hakları saklıdır. Kaynak gösterilmeksizin kopyalanamaz, alıntı yapılamaz.

İletişim : my10cere@gmail.com

moda elbise modelleri
 
,