Turkcell faturalı hatlara gelenler dakikası 15 kr'a konuşacak.Diyorum ya ben gözünü sevdiğimin rekosu ( rekabet ) diye sen nelere kadirsin . Şu sıralar bir kampanya
Yukarıda gördüğünüz tavuk resminin etrafına o yazıları ben ekledim ; yani genel bir turkcell afişi değildir ; kampanya hakkında resim ile anlatım yapıp yardımcı olmak amacı ile düşündüp yaptım onu.

furyasıdır gidiyor avea, vodefone ve turkcell yeni ve farklı ataklar ile müşteri kitlelerini genişletmek için birbirinden güzel yollar buluyorlar deniyorlar ; keyfini sürmeside bize güzel oh . . .


Recep ivedik her yöne 15 kr reklam kampanyasında yine karşımıza çıkıyor ve rafet el roman'ın parçasını kampanya için süper Cover' lıyor vallahi , izlemek için tıklayınız.

Re


Turkcell her yöne 15 kr'a konuş kampanyası genel şartları ;

Kimler faydalanabilir ?
  • Turkcell'den yeni bir faturalı hat alanlar,
  • Hazır Kart'tan faturalı hatta geçenler,
  • numarasını Turkcell'e taşıyanlar, her yönü aramak sadece 15 kuruş!
Peki bu 15 kr konuşmak sonsuza kadarmı ?

- tabi ki hayır ; 6 ay boyunca her yö
ne dakikası sadece 15 KR'ye konuşma imkanından yararlanacaksınız ve 6 ay süresince Fatura Cepte aboneliği de bedava.

Her yöne 15 kr Kampanyasına katılmak için, hattınızı aldıktan sonraki 30 gün içinde, HER YONE yazıp 2777'ye kısa mesaj göndermeniz yeterli.
  • Ayrıca Yeni Tesis Özel İletişim verginiz turkcell'den

Güncel Haberler

Comments (0)

rss:xml | mantalite | amaç | arşiv | google Tüm hakları saklıdır. Kaynak gösterilmeksizin kopyalanamaz, alıntı yapılamaz.

İletişim : my10cere@gmail.com

moda elbise modelleri
 
,