Diğer serilerini izleme vaktim , zamanım isteğim yada her neyse bi şekilde izlememe engel olan şeylerden dolayı hızlı ve öfkeli ( Fast And The Furıous ) filmlerinden hiç bir tanesini izleyemedim ; izlesene.com da gezinirken 2009 senesinde hızlı ve öfkeli'nın süper bir film ile yine hız kavramına tüm araba va adrenalin severleri sinema salonlarına çekeceğini anladım .

işte film'in tanıtım video'su



Bu film'de benim pek beğenmedğim karakterlerden biri Vın Dıesel başrolde
görünüyor; Biliyorum ki bu tipdeki filmlerin vazgeçilmezin adamlarından biridir Vin Dıesel ve hayran kitleside azınmayacak kadar fazladır.

Diğer başrol oyuncuları ; Paul Walker ve Michelle Rodriguez

Michelle Rodriguez ; bu güzel bayan hızlı ve öfkeli'yi dha bir izlenesi kılıyor.

Paul Walker ; ve subra sakın ayağını gaz pedalından çekme .


Bende fragmanı izledim ; bir polis , siyah atletli bir melezi apartmanda kovalamaya başlıyor daha sonra çatılardan , yollara , araba üstlerinden , duvarlara tellere düşe kalka bu adamı yaklamaya çalışıyor ve yakalıyor sonra fragman çoşma noktasına geliyor ve egsoz sesleri silah seslerine action sahneleri yarış sahnelerine karışıp giyor .


Bir sahnede vin diesel üzerine gelen " alev halinde koca tankere " arabanın içinde hareketsizce bakarken adrenelinde tavan yapıyor e tabi sonra :) bi kaç hareket ile kıl payı ölümden dönüyorlar .

Valla çok güzel hareket diyorum ve bu film izlnenir alınan bilete harcanan zamanda değer diyorum .
Güncel Haberler

Comments (0)

rss:xml | mantalite | amaç | arşiv | google Tüm hakları saklıdır. Kaynak gösterilmeksizin kopyalanamaz, alıntı yapılamaz.

İletişim : my10cere@gmail.com

moda elbise modelleri
 
,