Adsense reklamları ile kazanç elde eden etmeyen etmeye çalışanlar her zaman ellerindeki adsense kozunu kullanacak çeşitli altarnatifler arar dururlar bende öyle bir durumda iken flixya ile tanıştım .

Nedir Flixya ?

Flixya ; resimlerinizi , bloglarınızı , videolarınızı upload edip yayınlayabileceğiniz bir web sayfası .

Nedir peki Flixya ile Adsense arasındaki bağlantı ?

Yukarıda söylediğim gibi bu yayınladığınız sayfalarda adsense reklam
larınızı yayınlamanız mümkün yani düşününki birisi geldi google da veya flixya içinde arama yaptı ve doğrudan sizin upload ettiğiniz i yazdığınız düzenlediğiniz kısacası sizin flixya'ya kattığınız sayfalardan birine gitti ve ordaki reklamları tıkladı :) işte şimdi tık başına parayı cukka yaptınız , ne kadar ziyaretci o kadar tık , o kadar tık bu kadar cukka !

Ben bunu bir çok kez denedim ama öle aman aman paralar kazanamadım yani öle günde 7 - 8 dolar yapamadım ama orda urğaşırken türklerle karşılaşıp mesajlaşmıştım kazananlar vardı .

Flixya üzerinden elde ettiğim adsense kazançlarımdan bir örnek


Flixya'ya kayıt olup para kazanmaya başlamak için >> tıklayınız <<

Şunuda söyliyeyim burda sanırım en önemli olan eklediğiniz nesnenin ana sayfayada yayınlanır olması yani fazla hit alıp beğenilmesi . Bunun içinde bir kaç yöntem var en çok kullanılan yöntem ise flixya'da bulunan diğer üyelere hit vermek ve böylece onlarda sizde veriyor böyle bir sistem oturmuş gidiyor orda ,neredeyse bütün üyeler google adsense gelirlerini arttırmak için flixya üzerinde bu yötemi kullanıyorlar yada harbiden çok aranan bir şey ler bulup upload etmeniz ve sonu
çlarda bolca çıkmanız gerekiyor .

Flixya'ya üye oldukdan sonra "my account" bölümünde ; aşağıdaki resimde gördüğünüz üzere ; Ad Center başlığı altında bulunan " My Ad Setting " seçeneğine tıklayarak google adsense hesabınızı flixya üzerinden çalıştırmaya başlamaya adım atıyorsunuz .


Şimdiden bol kazançlar diliyorum . . .
Güncel Haberler

Comments (0)

rss:xml | mantalite | amaç | arşiv | google Tüm hakları saklıdır. Kaynak gösterilmeksizin kopyalanamaz, alıntı yapılamaz.

İletişim : my10cere@gmail.com

moda elbise modelleri
 
,