Aklıma gelirmi idi bu soru , bilmiyorum ama geldi işte aslında ben bir şeyi anladığımı fark ederken bu soruyu sordum kendime ;

Anladığım ; orjinal yazılar yazmaya çalışdığım için artık blog kavramı ile ilgili sorular sorma hakkını kendimde hiessediyordum .

Bir çok insan blog yazmaya başlamadan önce ; sayfalar dolusu yazılar yazacağını hissedebilir bu işin dışındaki hislerdir birde işin içine girip ışıklar sizin üzerinizde olunca daha dikkatli ve daha özverili yapıtlar çıkarmaya çaılışırsınız okuycunun karşısına, buda az ama öz kavramına doğrı götürür sizi e tabi şuda var ki çok yazarakda öz yazılmayacak, güzel yazılar ortaya çıkmayacak diye bir şeyde söyleyemeyiz ayrıca şunu da sölemek lazım bunlar benim hislerim bunu alıp da tüm blogcalara bu şekildedir demek hata olur ama benim gibi hissedenler de mutlaka vardır ve bu yazıyı okurken kulaklarımı çınlatacaklardır.

Blog yazmanın faydaları başlığı ; altında, üstünde ,yanında, ötesinde, berisinde kendimce şunları sıralamak istiyorum :


b.y.f 1 > Beyninizin sağ ve sol taraflarını birbirine yaklaştırıp hatta çarpıştırıp şiddetli düşünce yağmurları yağmasını sağlar.

b.y.f 2 > Etrafınıza çevrenize kendinize ve dünyaya karşı daha bir yakın hissedersiniz kendinizi.

b.y.f 3 >
Hani içine kapanıklık vardır ya ; bloğuna kapanıklık haline dönüşebilir ve bu aslında sizi tamamı ile dışarı iter .

b.y.f 4 > Blog yazdıkca ( blogladıkca ) okunmaya başlanırsınız ve bu kitle sizi etkiler ve sonucunda güzel bir sinerji ortaya çıkar. Sinerji keyif ( pozitif yönde olursa ) verici bir kavramdır .

b.y.f 5 > Ekonomik anlamda size bir şeyler katmasıda sizi özverilerinden uzak bir blogcu yapmaz korkmayın , emeklerinizin karşılığını istemesinizde ; size sunan birileri olacaktır.

Vallahi bu faydaları sıralamak ile bitmeyecek yazımı değişik varyasyonlar ile iterek devam ediyorum ;


Yazmak fiili benim hayatımda önemli den öte bir yerdedir ama bunun blog yazma ile alakası yok işin felsefi boyutna girsem burada yazağcağım yazı nobelde alır beni deli filizof diye :) de sayabilirler o yüzden . .. kimsenin aklı fazla karışmasın ama akılların karışması önemli işdir neyse bak yine kendimi tutamayıp dalıyorum ama :) bitmek bilmez benim kalemim . . .



Saygı ve sevgiler ile selamlıyorum herkesi . . .


Güncel Haberler

Comments (0)

rss:xml | mantalite | amaç | arşiv | google Tüm hakları saklıdır. Kaynak gösterilmeksizin kopyalanamaz, alıntı yapılamaz.

İletişim : my10cere@gmail.com

moda elbise modelleri
 
,