Oyundaki karakteriniz / RİCO

Günlerden cumartesi ve benim evde olduğum günlerden biri olması dolayısı ile kendime bir kaç tane oyun alayım dedim zaman geçirmek amacı ile .

5-6 Adet oyun aldım ama ben şimdi bunları ayrı başlıklar altında anlatmak istedğim
için ; just cause adlı oyundan başlıyayım .



Bu oyunda görevler verilen CIA ile anlaşmalı bir polis rolündesiniz elinizde silahlarınız ile San Esperito adasındaki mevcut hükümeti devirip yeni rejimi geitrmek için ; çeşitli insanları kurtarmaya , korumaya , yoketmeye çalışıyorsunuz .


Grafik olarak " Just Cause " vasat diyebiliriz tabi bu bakış açısına bağlı ; call of duty ve crysis gibi üst düzey grafik özelliklerine sahip oyunlardan sonra bu tip oyunların vasat gelmesi normaldir .

Koca adada durmadan çetelerin , mafyanın muhalif ekiplerin şunların bunların derken aralarında kalıp sağa sola savruluyorsunuz ama sizde boş değilsiniz ; her türlü techizata ve özelliğe sahip kahramanımız RİCO hepsinin üstesinden gelecektir.

Oyunda hoşuma giden sınırsız alan kullanımı oldu bide motorsiklet araba ve çeşitli ıvır zıvır diyelim kullanıp düşmanlarınızı yok edebiliyorsunuz .

EIDOS firması tarafından piyasaya sürülen just cause için 10 üzerinden 5 veriyorum .

Güncel Haberler

Comments (0)

rss:xml | mantalite | amaç | arşiv | google Tüm hakları saklıdır. Kaynak gösterilmeksizin kopyalanamaz, alıntı yapılamaz.

İletişim : my10cere@gmail.com

moda elbise modelleri
 
,