Dürüst olayım ; beatbox adını ilk defa acun ılıcalı'nın sunduğı show tv'de yayınlanan varmısın yokmusun adlı yarışma programında serkan adlı bir kardeşimizin fifty cent'in yanında yaptığı şovdan sonra tanıdım .

Serkan Beatbox Show Varmısın Yokmusun


Serkan'ın o videosunu bir çok kez dinledim çünkü dinledikce keyif aldığımı farkettim ve bu beatbox işine şöle bir göz atayım dedim ; video sitelerinden araştırdım baktım derken seslerin yani insan seslerinin ne kadarda hoş haller alabildiğini ve bu seslerin insanları nasılda çoşturduğunu anlamış oldum .


Bence sağlam bir felsefesi olmalı "beatbox" 'ın ; aynı anda peş peşe yada ne derseniz ; o şekillerde o seslerin çıkartılması , sıralı bir şekilde dizilmesi , öncekine ve sonrasına bağlanması ve insan beyninde oluşturduğu uyanışlar bence ; mutluluk verici bir duygu ; ben electronic ve house müzik seven biri olarak ona alternatif sayabileceğim tarzlardan biri olarak artık beatbox'ı seçiyorum .


Son olarak almanya ' daki bir yarışmada jüryi çıkardığı sesler ile darmadağan eden tombul beatbox cının videosunu buraya bırakıyorum kulaklarınıza inanamıycaksınız .

Joseph ^den beatbox show . . .

Güncel Haberler

Comments (0)

rss:xml | mantalite | amaç | arşiv | google Tüm hakları saklıdır. Kaynak gösterilmeksizin kopyalanamaz, alıntı yapılamaz.

İletişim : my10cere@gmail.com

moda elbise modelleri
 
,