Evet çözemediğim konulardan bir taneside blogger'da yazı arasında nasıl reklam yerleştirildiği . Bu konuyu bir çok kez araştırsam da ya umduğum gibi açık bir şekilde anlatan bir yer bulamadım yada bulduklarımı ben beceremedim ; öle böle derken hala google adsense reklamlarımı yazıların içi sokmayı beceremedim.


Örnek yazı içi reklam gösterimi ;



Nedir peki bunun faydası ? Derseniz . . .

Açıkcası faydası hakkında düz bir mantık yürüterek konuşmak yanlış olur çünkü ben yazı dışı reklamlardan aylarca yazı içinde reklam yayınlayan arkdaşlarımdan daha fazla kozanmıştım ; e tabi düz mantık yapmayalım dedik ya ; bu bende kazandırdı diye diğerleinide kazandıracak diye bir şey söz konusu değil .

Metin için reklamın mantığı bence şudur ;


İçeriği takip eden bir ziyaretcinin yazıyı okurken gördüğü reklamları reklam değilde yazıya dahil bir metin veya resim gibi algılaması durumudur bu , evet güzel bir cümle oldu olay tamamen budur , olay tamamen insan zihninin google adsense çatısından bakış açısı ile ilgili yaptğımız hareketlerdir .



Google adsense reklam programında metin yada resim reklam kullanma seçenekleriniz mevcut ben Türkçe sitelerde resim reklamları tavsiye ederim açıkcası .

Konumuza dönersek bende yazı içinde reklam yayınlamak istiyorum eğer bu yazıyı okuyan bir arkdaşımız olursa yorumuyla yardımcı olabilirse sevinirim . Blogger yazı panelinde ki yerleşim bölümünde böyle bir yere rastladım fakat hep hata veriyor ; umarım biri bu yazıyı okur . . .

- Oradan abimize yazı arası bir reklam çek bakalım ; acısı bol olsun ; sandviç ekmeğine olsun :) reklamınız buradamı olsun billboard damı abi ?


- Yok ; benim ki blogger da olsun bide yazı içinde olsun .
Güncel Haberler

Comments (3)

On 27 Ocak 2009 07:46 , hakan dedi ki...

Sonunda başardım :)Gerçi yazı arası değilde altı üstü oldu ama olsun buda başarılı bence :)

 
On 3 Şubat 2009 17:05 , erdemsenol dedi ki...

hocam anlatsana nasıl yaptığını.

İlginç Aletler

 
On 4 Şubat 2009 12:39 , hakan dedi ki...

Bende bu yöntemi kullanıyorum ,damacana.org'dan öğrendim :)elinize sağlık .

öncelik ile blogger panelinden Şablon > HTML'yi Düzenle > Widget Şablonlarını Genişlet'i tıklıyoruz.

- Bu kodlar içerisinden Ctrl+F yardımı ile
<**div class='post-body'> buluyoruz.

- Bu kodun üstüne alttakı kodu yapıştırıyoruz.
<**b:if cond='data:blog.pageType == "item"'>

<**/b:if>

yerleştiriyoruz. Adsense kodlarını aradaki boşluğa koyuyoruz.

- ama adsense kodlarında bir kaç değişiklik yapmamız gerekiyor.

(<) işareti yerine (&l**t;)
(>) işareti yerine (&g**t;)
(") işareti yerine (&qu**ot;)

bu üç işareti değiştidikten sonra şablonu kayıt ediyoruz.
(** silmeyi unutmayın)

Kaynak: Damacana.org

 
rss:xml | mantalite | amaç | arşiv | google Tüm hakları saklıdır. Kaynak gösterilmeksizin kopyalanamaz, alıntı yapılamaz.

İletişim : my10cere@gmail.com

moda elbise modelleri
 
,