Cansu dere ve Dikek Hanif 2009 / Paris Moda Haftası


Bir çok kez ülkemizi en iyi şekilde yurt dışında temsil etmiş olan dilek hanif Paris Moda Haftasında Yine yine ve en iyiden daha iyiye tasarımları moda dünyasını kendine hayran bırakacak .
Dilek Hanif

Habertürk.com'un moda sayfasında gezinirken rastladım bu habere ve çok sevindim orada büyün punto ile şu başlığı atmışlar "
PARIS MODA HAFTASINI FETHEDECEK! "acaip hoşuma giden ve türk olmamdan kaynaklı aldığım gaz ve çoşku ile bu yazıyı yazmak istedim hem türk modası hemde dilek hanif'e hitaben .


İşin biraz ayrıntısını anlatır isem 27 ocak 2009 tarihinde yani bundan 5 gün sonra salı günü düzenlenecek . Ve ek olarak bu koleksiyonun tanıtımında yer alacak tek türk manken Cansu Dere olacak dilek hanif bence bu konudada güzel bir seçim yapmış.

Cansu dere koleksiyon parçalarından bir kaçı ile şamdan plus derigisine pozlar vermiş bile ben bir tanesini sizler için buraya taşıyorum .( sayfanın en üstünde )



Güncel Haberler

Comments (0)

rss:xml | mantalite | amaç | arşiv | google Tüm hakları saklıdır. Kaynak gösterilmeksizin kopyalanamaz, alıntı yapılamaz.

İletişim : my10cere@gmail.com

moda elbise modelleri
 
,