Billboard'larda ilk gördüğümde ; Jaakinen , nokia ve boğa üçlemesini çözemedim , 2.gördüğümdede yine bişey çözemedim :) e baktım billboardlardan reklamlardan bu işi çözemiycem bir araştırayım dedim işin özünü.



Hürriyet gazetesinin bugünkü haberini okuyunca daha iyi anladım olayı ; Jaakinen , finlandıyalı bir dedektif kendisi kaybolan bir geyik sürüsünü buldukdan sonra oldukca ünlenmiş.

Unutmayın , Bu bir nokia uygulaması ! :)

İşin Türkiye tarafına gelir isek ; Kadıköy'de bulunan boğamızın yavrucuğunun çalınmasından sonra harekete geçilmesi ve nokia ' nın bu işe ön ayak olup finlandıyalı dedektifi ülkemize davet etmesi ile devam ediyor ; Gibi gelsede tüm bunların bir ilandan ibaret olduğunu anlıyoruz.

Eğer olayın diğer ayrıntılarını meak ediyorsanız .
www.jaakinentakip.com
Güncel Haberler

Comments (0)

rss:xml | mantalite | amaç | arşiv | google Tüm hakları saklıdır. Kaynak gösterilmeksizin kopyalanamaz, alıntı yapılamaz.

İletişim : my10cere@gmail.com

moda elbise modelleri
 
,