Bir deyim haline gelmiş olan bu iki kelimenin oluşturduğu cümle , hepmizin zaman zaman ortak derdi olmuştur.İnternet gün geçtikce yaygınlaşmaya devam ederken beraberinde sorunları ve çözümlerinide doğruyor tabiki.Msn'e giremiyorum , net çalışmıyor , durmadan kopuyorum derken kimi zaman internet sağlayacımıza kimi zamanda bilgisayarımıza saydırır dururuz ; ben şimdi sizlere internet'e bağlanamadığınız anlarda varsayımlar ile yarattığı sorunlar ile çözümlerini sunacağım.


D
iyelim ki bilgisayarımızı açtık internet tarayıcımızı tıkladık nete giremiyoruz ?
http://be-o.blogspot.com


Bu simge internet bağlantızın olup olmadığın
ı gösterir masaüstünün en sağ alt köşesinde yer alır . Eğer benim gösterdiğim resimdeki gibiyse netinizde sorun yoktur bu ışıklar yanar söner yani bu veri alış verişinin olduğu anlamındadır.























O simgeye sağ tıklayıp durum seçeneğini seçtiğinizde yukarıdaki pencere karşınıza gelecektir.Sol alt köşede bulunan özellikler sekmesini tıkladığınızda yerel ağ
bağlantılarınızın ayarlarının bulunduğu bölümü açmış olursunuz.


Yerel ağ bağlatılarının bulunduğu bölüm




















http://be-o.blogspot.com
Yukarıda gördüğünüz bölümüde açtıktan sonra ( TCP/IP ) yazan bölümü tıkla
yıp orada ki ; özellikleri sekmesini tıkladığınızda ince ayarlara ulaşmış olursunuz.
























Bu pencereye ulaştığınızda aynen yukarıda ki gibi olması gerekiyor yani ; seçeneklerin otomatik olarak al konumunda olması gerekiyor.

Bunu deneyip düzelttikten sonra ayarları kayıtedip yani tamam deyip çıkıyoruz . Bu anlattıklarım denemeniz gereken yöntemlerden biriydi sadece.



İnternet'e giremiyor başka neler yapabiliriz ?

Fiziksel Sorunlar ve çözümleri ;
  • Modem'imizin arkasında bulunan elektrik fişini çıkarp 5 saniye sonra geri takıyoruz ve üzerinde ki ışıklara bakıp sabitlenince internete girmeyi yeniden deniyoruz.
  • Telefon kablosunu ve ( ya ) paralel hat için kullandığınız kutuyu kontrol ediniz.
  • Modeminiz üzerinde bulunan ADSL | POWER | LİNK ışıklarının sabit şekilde yanık olup olmadığını kontrol edin sabit olması gerekiyor.
  • Bilgisayarınızda bulunan Ethernet kartınızı kontrol ediniz ; modem takılı kablonun diğer ucu bu karta takılıdır ve o takıldığı yerdede bir ışık yanık olması gerekiyor.

Şunlarıda deniyebilirsiniz ;

Aşağıda verdiğim modem listesinde modem markanızı bulun daha sonra bir internet sayfası açmak için adres yazığınız yere modem adınızın karşısında yer alan
" Adsl modem İp " altındaki numaraları aynı şekilde girin.Karşınıza sizden kullanıcı adı ve paralo isteyen bir pencere gelecek onuda aşağıda listedeki yerinizi bularak doğru şekilde girin.



Tamam şimdi panele giriş yapmış olmanız lazım en sağda aşağıda örnekte gösterdiğim kırmızı ile boyadığım "Wan" linkini tıklayın .

Örnektir.

Configuration
WAN <<
LAN
PPP
NAT
Virtual Server
Bridge Filtering
DNS

User Level Username/Password
Save Settings / Reboot


İnternet'e bağlanamıyorum - giremiyorum neden ! anlatım!



Daha sonra karşınıza bir sumbit yazısı gelirse onu tıklayın ve ayarlar sayfasına ulaştınız artık .

Karşınıza aşağıdaki resim gibi bir sayfa gelecektir ; ayarları ona bakarak aynen doldurun ; bazı bölümler kişiseldir onları belirrtim zaten onlar otomatik yer alır yada siz onlarıda el ile doldurursunuz . Gerekli işlemleri resme bakarak yaptıktan sonra
" save configariton " ( ayarları kaydet ) seçeneğini tıklayak işi bitirin .

30 - 40 saniye bekleyin ve bir internet sayfası açıp internete bağlanmayı deneyin . Umarım işe yaramıştır.


Ayarlar sayfası resmi büyütmek için tıklayınız




Bu makaleyi tamamlamak için çok uğraştım yani bir yardım edeyim dedim internete bağlanmada sroun yaşayan insanlara elimden geldiği kadar bişeyler anlattım yol gösterdim.

"Maksatımız belli internete giremeyen msn'ini açamayan kimse kalmasın ; toplum internet'in sonsuz ve özgür dünyası ile internet dünyasıda toplumlar ile büyüsün. "
hakan


Güncel Haberler

Comments (0)

rss:xml | mantalite | amaç | arşiv | google Tüm hakları saklıdır. Kaynak gösterilmeksizin kopyalanamaz, alıntı yapılamaz.

İletişim : my10cere@gmail.com

moda elbise modelleri
 
,