Türk Telekom'un yeni kampanası olan jettvel tarifesinden diğer yazımda bahis etmiştim.Türk telekom Jettvel ile yeni kampanyalar sunuyor kullnıcılara bu konuda ayrıntılı bilgi için.


Şimdi gelelim asıl konumuza meşhuuuurrrrr jem bey ' imiz cem yılmaz burada mr cetvel misali elinde iki adet cetvel çıkıyor karşımıza ben dün ligtv de gördüm reklamı gülmemek gülümsememek elde değil .




Ben video'yu ve jettvel tarfifesinin tanıtım çok beğendim bu reklamda jembey'imiz jettvel'ci olmuş .Birde video'nun sonunda cem yılmaz geri gelip yere düşen gönyeyi yerden alıyor ben orda koptum zaten .

Başarılı bir reklam çalışması diyorum jettvel reklamı için. Güncel Haberler

Comments (6)

On 26 Ocak 2009 19:40 , walkman dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
 
On 26 Ocak 2009 21:39 , hakan dedi ki...

Wallahi bu bloğun sahibi olarak bende tebriklerimi sunuyorum ; çok başarılı bir çalışma .

Ek olarak Türk Telekom gibi milli bir servetin yabancı sermayeye kurban gitmesi hepimizi üzmüştür ve böle kayıplar olduğu sürecede üzecektir.

 
On 27 Ocak 2009 23:09 , Adsız dedi ki...

Türk Telekom Jettvel teaser TV reklami
Tarih: 2009
Reklam Ajansi: Publicis Yorum
Art direktör: Orgut Cayli
Metin yazari: Emrah Kural
3D animasyon: İmaj Stüdyoları İstanbul
Yönetmen: Tuncer Şentürk

 
On 27 Ocak 2009 23:22 , hakan dedi ki...

Ben blog sahibi ; hakan
Orgut bey ; Ben çözemedim bu işi sizden önce yorum yapan arkadaş ; Kubilay Kocaoğlu isminden bahis ediyor ama siz öyle bir isimden bahis etmemişsiniz . Nedir Doğrusu ?

Ayrıcı reklam çalışmanız içinde tebriklerimizi sunuyoruz . Benimde hayallerimden biridir reklam sektöründe bir şekilde ufakda olsa bir yerlerde olmak vallahi :) askeri maaşa çalışırım sırf sevdiğim işi yapayım diye .

 
On 31 Ocak 2009 11:13 , Adsız dedi ki...

reklam imaj stüdyolarında değerli, büyük bi takım tarafından yapıldı, kubilay SADECE teaser'ın karakter animasyonunu yapmıstır yani yapmısımdır, yanlıs olmasın :)

 
On 31 Ocak 2009 11:37 , hakan dedi ki...

tamam şimdi oldu ; bir arkdaş ile olarak kubilay kocaoğlu isminden bahis etmişti... sonra silmemei istedi yorumu sanırm yanlış anlaşılmamak için yaptı bunu ; neyse kısaca bu bir ekip işi ve hepinizin ellerine sağlık...

 
rss:xml | mantalite | amaç | arşiv | google Tüm hakları saklıdır. Kaynak gösterilmeksizin kopyalanamaz, alıntı yapılamaz.

İletişim : my10cere@gmail.com

moda elbise modelleri
 
,