Moda ile ilgili haberler yaparken hep üstüne basıyorum ama moda konusunda açtığım 4 blog yüzlerce yazıdan sonra içgüdüsel olarak harekete geçiyorum ; yani onitsuka tiger ayakkabı modelleri ile ilgili haber yaparken aklıma daha önce yaptığım 100'e yakın haber geliyor :) ve bu garip eklenti yazılarıda haberin içine eklemiş oluyorum .

En güzel ve EN YENİ ONİTSUKA TİGER AYAKKABI MODELLERİ WWW.MODAVETREND.COM ' DA





Japon'ların Türkiye'deki ayakkabı piyasasına gönderdikleri onitsuka kod adlı ; efsane ayakkabı onitsuka tiger 'lar bir anda sevilesi trendy şeyler haline geldiler ve genç yaşlı e tabiki çoğunlukla genç diyelim herkesin ayakkabılığında üst sıraları zorlamayı başardı.

Kelime anlamı ile " tiger " türkçe'mizde kaplan anlamına gelmektedir e bence bu ayakkabıyı giyidiğinizde kendinizi kaplan kadar ; " atik , dakik , rahat , cool ve sayacağım bir çok sıfat ile birlikte " hissetmeniz mümkün .


Onitsuka tiger ayakkabıları seven ve benimde onu çok sevdiğim paris hilton , tiger ayakkabıları ayağından çıkarmayan ünlülerden yıldızlardan gök cisimlerinden biridir. Şunuda ekleyeyim ; aynı zamanda dövüş , güreş ,basketbol ve voleybol ayakkabısı olarakda kullanılan bir çok modeli olduğu için onitsuka tiger zor sahnelerin gerçek dublorü yada baş kahramanıdır umma thruman'ın kill bill serisinde kullandığı sarı ayakkabılarda onitsuka tiger modelleridir .


Onitsuka tiger ayakkabıların fiyatları model ve mağaza tercihinize göre 170 tl ile 190 tl arasınde değişmektedir.


Onitsuka tiger asics modelleri ülkemizdede çok sevildi ve trend hale geldi diyorum ya bende bu ayakkabıyı ilk alanlardanım desem yalan sölemiş olmam tabi son trend döneminden bahis ediyorum daha önceki senelerde alanlar bilenler mutlaka vardır.
Ben ilk çıkan modelini yani mavi beyaz renklerde çizgileri olan ayakkabıyı almıştım nereden baksanız 2 yıl oldu hala kullnıyorum ve sapa sağlam duruyor .

Onitsuka tiger'ların temizliğide kolay atın çamaşır makinasına yada daldırrın benim gibi ; olsun pırıl pırıl ilk günkü gibi :) .
Onitsuka tiger model / Koyu mavi / açık mavi çizgiler

En çok tutulan modellerinden bir tanesi , mavi be kırmızı şeritli .


Sarı renkde siyah şeritli model.

Onitsuka tiger asics ayakkabı modelleri

Güncel Haberler

Comments (1)

On 4 Şubat 2009 17:28 , Adsız dedi ki...

ÇOK SÜPER YA BU ONİTSUKA TİGERLAR BENDE 2 TANE VAR BU YAZ SYAH BEYAZ BİR MODEL ONDAN ALACAĞIM ÇOK RAHAT HERKESE TAVİYE EDEBİLİRİM . ..

 
rss:xml | mantalite | amaç | arşiv | google Tüm hakları saklıdır. Kaynak gösterilmeksizin kopyalanamaz, alıntı yapılamaz.

İletişim : my10cere@gmail.com

moda elbise modelleri
 
,