not ve düzeltme: shaya ( river island ve topman Türkiye'ye getiren firma ) ile telefonda konuştum şimdi mağazalar filan kapanmıyormuş yahu ; cevahir'deki debenhams' ın içine taşınmış beyoğlu'ndakide topman mağazıda duruyorimiş . Yanlış bilgi aldım sanırım ben aslında bir basın bülteni filan olsa iyi olurdu !


Severek giydiğim iki markanın Türkiye'deki mağazalarını kapattığını duymak hiçde hoş olmadı . Cevahir alışveriş merkezine giripde acaba yanlış katamı geldim ya ben demem ile başlamıştı shaya firmasına bağlı bu iki markanın mağazalarını kapattığını duymam.Aklıma gelmiş iken ben bugün shaya yı arayıp river island ve topman hakkında bilgi alacaktım bakın untuttum neyse yarın ararım .


Koleksiyonlarını yakında takip
ediyordum beğenerekde giydiğim bir çok ürünü vardı river island ve topman'in yoksa hiç üzülmiyeceğimde gelde düşün şimdi bi kardrop nasıl düzenlenir üst baş nasıl kombine edilir .

River island dan aldığım son ürün siyah renkde bir bere oldu topman ' dede yanlış hatırlamıyorsam gömlek almıştım en son neyse umarız shaya daha güzel markalar ile Türkiye piyasasına gelir ve kaldığı yerden devam eder . Shaya nın ülkemize getirdiği diğer markalarıda sıralayayım .













Starbucks ' da kapanır ise işte o zaman yandık demektir umarız öyle birşey olmaz , Fındık soslu ( 6 pub ) Latte'siz pazar kahvesiz hayat hiç çekilmez

Güncel Haberler

Comments (0)

rss:xml | mantalite | amaç | arşiv | google Tüm hakları saklıdır. Kaynak gösterilmeksizin kopyalanamaz, alıntı yapılamaz.

İletişim : my10cere@gmail.com

moda elbise modelleri
 
,