Diğer yazımda Turkcell'in yeni sunduğu kampanyalardan biri olan her yöne 15 kr 'u anlatmıştım ; şimdi burada da bu kampayanın reklam videosunu tanıtımını recep ivek şovu anlatacağım .Aslında düşündümde pek anlatmaya gerek yok recep ivedik zaten kırıp geçiriyor izleyelim görelim daha neşeli olur şunuda eklemek istiyorum bence recep ivedik tiplemesi son yılların en iyisi ; halk kahramanı gibi bişey oldu yahu. Bakıyoruz Rafet El Roman ' ın parçası recep ivedik yorumu ile nasıl olmuş !


Recebin tavuğu: Bir gece reklam ajansında from on Vimeo.


Etiketler: recep ivedik, turkcell reklamı


Reklamcılığın en önemli sloganını kullanınsına

cingıl dinle !.....

Burada ki ürünün modtaşı ney ?....

Artık müşteri burada memnun....

İster ninemi ister eltimi kimi zamanda kendimi tüm dostlarımı bebişimi....

dipporrinon diprporinon yeeee...
Güncel Haberler

Comments (9)

On 28 Ocak 2009 10:57 , hakan dedi ki...

:)çok güzel hareket diyenler . . .

 
On 29 Ocak 2009 14:13 , Unknown dedi ki...

harika olmuş süper hatta :))))

 
On 30 Ocak 2009 08:27 , Adsız dedi ki...

recep ivedik 2 ' de gülmekden kırılıp moloküllere ayrılmassak iyidir vallahi :)

 
On 1 Şubat 2009 20:34 , Adsız dedi ki...

şarkı iyi çevrilmiş ama buna rafet el roman şarkılarını beyenen biri olarak biraz bozuldum

 
On 1 Şubat 2009 21:16 , hakan dedi ki...

rafet el roman ' dan izin alınmıştır sanrım dimi

 
On 2 Şubat 2009 16:01 , Adsız dedi ki...

Wallahi rafet el roman şarkısı olduğunu anlayamamıştım :D internetten öğrendim ve çoğu kişinin de anlamadığını düşünüyorum bu sebeple alınmamış da olabilir =)

 
On 3 Şubat 2009 23:56 , Adsız dedi ki...

Recep İvedik karakterinden pek haz ettiğimi söyleyemem.Ben bu reklamda Recep İvedik'i şaşkın bir ifadeyle izleyen çocuğu oynatan kişiyi çoook tebrik ediyorum.Süper seçim,süper yönetmenlik..

 
On 4 Şubat 2009 00:03 , hakan dedi ki...

becne farklı ve güzel bir bakış açısı

 
On 3 Mayıs 2009 13:18 , Adsız dedi ki...

şarkının gerçekteki ismi ne söyleye bilirmisiniz

 
rss:xml | mantalite | amaç | arşiv | google Tüm hakları saklıdır. Kaynak gösterilmeksizin kopyalanamaz, alıntı yapılamaz.

İletişim : my10cere@gmail.com

moda elbise modelleri
 
,