Winamp benim kullandığım ilk müzik çalar yazılımı 1999 senesinde bilgisayar ile ilk tanışmam gerçekleşti ve o zamandan bu zamana ( 2009 ) bir çok müzik çalar programını bilgisayarıma ; yükledim,sildim,yeniledim,indirdim,güncelledim derken en son yine Winamp'ıma döndüm .

" J " Harfinin güzelliği ile winamp da tanışmıştım nedir bu " j " derseniz parça listenizdeki bir parçayı bulmak için klavyeden j harfine basarsanız sonrada karşınıza müziklerin bulunduğu bir liste gelir ve siz harf girdikce o parçaya yaklaşır sonrada bulursunuz .


Winamp ara yüzünden bir resim ; burda müzik dinlerken bu skinlerden birini seçip kendinize görsel bir şov hazırlayabilirsiniz bu görseldeki her bir hareket dinlediğiniz parça'daki ritimlerile doğru orantılı ilerler yani paralel bir etkileşim söz konusudur .


Winamp ses kalitesi açısından itunes dan geri kalır değil yani itunes'da bir çok yönden winamp'dan geri kalır yönü yoktur mutlaka ama ben itunes u bilgisyarıma indirdim ve kullandım sonunda onuda diğer müzik çalarlar gibi sildim gitti yahu ...

Itunes'da radyo özellikleri var mesela içindeki bir bölümden online radyo yayını yapan frekanslara ulaşmanız mümkün onun düşünde lastfm ile olan işbirliği hoşuam gitmişti mesela itunes da birşey dinlerken lastfm profilinizde o parçayı ne zaman dinlediniz ona benzer parçalar tavsiyeler vsvs şeklinde güzelliklerde yok değil .


itunes ara yüzünden bir resim ; sağdaki bölümde dinlediğiniz parçalar listelenmiş durumda sağ tarafda ; en çok diledikleriniz yeniler eskiler radyolar gibi özelliklere ulaşabileceğiniz panel var.



Ben son olarak yine winamp a döneyim winamp 5 üzeri sürümlerinden bir tanesi yüklü benim pc'de ve itunes dan daha kaliteli ve net bir ses verdiğini düşünüyorum ben belkide benim kulağıma öle geliyordur ama winamp' tavsiye ederim.

Aynı zamnda winamp'da video izleyebilme , internet'e bağlanabilme ve online radyo yayınlarını dinleyebilme gibi özelliklerde mevcut .


Winamp son versiyon indir

Itunes son versiyon indir
Güncel Haberler

Comments (0)

rss:xml | mantalite | amaç | arşiv | google Tüm hakları saklıdır. Kaynak gösterilmeksizin kopyalanamaz, alıntı yapılamaz.

İletişim : my10cere@gmail.com

moda elbise modelleri
 
,